Damorove

Damorove
Damorove

torstai 30. tammikuuta 2014

Makeover

Koulussa minulla ei ollut asiakasta, joten ihana luokkalaiseni suostui laittamaan minun hiukset.
Tämä oli siis lähtötilanne. Kerrottakoon, että olen ollut aikanaan blondi, punapää, oranssipää, ruskeat vaaleasta tummaan,päältä punainen ja alta musta, kokomusta ja sininen raita oli mustassa päässä. Paljon olen värejä päähäni laittanut!

Noin 1,5 vuotta sitten halusin jotain vaihtelua. Silloin tukkani oli ollut saman värinen noin 2 vuotta eli musta. Silloin minulle tehtiin vaaleita leveitä raitoja ja tykkäsin hiuksista kovasti.

Muutoksesta haaveilin jo useamman kuukauden. Lomalle en suotta viitsinyt värjätä, joten tyvikasvu oli sen mukainen. Kun tilaisuus kerran nyt suotiin, sen käytin edukseni ja tässäpä lopputulos:

Meillä alkoi olla kiire, joten kuvat ovat myös sen näköisiä. Nyt siis peitimme takaa raidat ja eteen laitoimme punaista suoraväriä. Lopputulos on mielestäni upea ja olen todella tyytyväinen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti