Damorove

Damorove
Damorove

lauantai 4. tammikuuta 2014

Beach

Oli aivan pakko.. Tämä on oikea lyhykäinen päivittely, mutta tuo ranta vaan on niin upea! Eilen päätimme, että tänään vain möllötellään. Minä tokaisin, että haluan rannalle; minä menin rantaan, kaveri rantabaariin (juomaan limpparia.)

Ah, ei tuota ihanuutta voi vastustaa. Olen penskana ollut kova uimaan, joten vieläkin sitä vähän alkaa lapsettamaan sen verran, että on pakko pulahtaa uimaan. Ja päästä viilentymään kuumuudesta.

Eilisen patikoinnin aikana huomasin, että minua alkoi vähän huippaamaan. Vettä joimme varmaan per nenä noin 2 litraa ja silti huimasi. Tajusin, että suola oli se, mikä puuttui. Noh, tänään nämä olivatkin eväät rantsuun! 2litraa vettä ja pussi sipsejä. Hehe.. Ja yritän kovasti tota kirjaa lukee, sekä tottakai arskarasvaa piti olla.

Olen aina viihtynyt veden läheisyydessä, siksi aikaa menikin 2,5h kun vain makoilin, söin, join, uin ja luin (kylläpä rimmas.) Yleensäkin vesi rauhoittaa minua aina. Jos olen surullinen, koitan päästä jonnekin, missä voin tuijotella vettä (ja niin epätoivoinen en ole että kauppaan menisin Novelle pulloja kyttäämään.) Ja kuvan simpukat oli ihan minejä, en vain usko että saisin ehjänä ne takaisin kuskattua, höh.

Oli ihana aamupäivä kyllä. Nautin veden solinasta todella paljon. Tämmöinen välipäivitys aamupäivältä. Myöhemmin illasta palaan ruokajutuilla. Lämpimiä ajatuksia kylmyyteen!

Jos paratiisi tai taivas on tällainen, en pelkää kuolemaa. (Olettaen tietenki et mut sinne päästetää.)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti