Damorove

Damorove
Damorove

tiistai 10. maaliskuuta 2015

Uutta suuntaa

Go expo -messuilla päätin sen mikä olisi pitänyt tehdä aikoja sitten: liityin kuntosalille jäseneksi! Vuosi sitten Tampereella jäsenyys loppui kuin seinään; olin maksanut koko vuoden ennakkoon ja ostajan kanssa pieniä hankaluuksia, joten jäsenyys loppui oletettua aiemmin minulla.

Vuoden kärvistelin, ahdistelin (ja lihoin), en pitänyt tunteesta, ettei päässyt treenaamaan kun halusi. Olin kokoajan miettinyt eri salivaihtoehtoja, mutta täällä pk-seudulla nämä tahtovat maksaa mansikoita.. Pari kuukautta sitten ajattelin että tämä ei enää käy päinsä, mun oli pakko päästä takas urheilemaan!

Se hyvä olo sisällä, nimenomaan henkinen puoli, on minulle paljon tärkeämpää kuin ulkoinen. Toki eihän sitä ole kiva tuijottaa itseä peilistä jos tietää, että pystyis parempaan. Mutta sanonpa silti, että parempi myöhään kuin ei milloinkaan!

Koska olin menossa Skesin puolesta messuille ajattelin katsastaa tarjonnan ja ennenkaikkea tarjoukset eri saleille. Yksi sali kuitenkin vei huomioni ja sinne liityin. Jäsenyyteni alkoi Fressillä heti Go Expoilta ja sain maaliskuun treenata veloituksetta. Sopuhinnankin sain, eli vuoden treenaan alennetulla hinnalla, mahtavaa!

Eilen olin ensimmäistä kertaa Fressin salilla ja meninkin heti Bodysteppiin. Pakko sanoa, että oli aika noloa miten huonoon kuntoon olen itseni päästänyt.. Mutta onneksi suuntana ei ole kuin ylöspäin ja nyt alkaa uusi vaihe elämässä, eli treenaus jatkuu. Kyllä tätä onkin ollut ikävä!

Aloituspaino? Noh sitä en edes kehtaa sanoa, mutta varmasti kerron, jos(kun) muutosta tapahtuu. Nyt olen hyvillä mielin matkalla salille. Toivotan oikein kivaa tiistaita muillekin!

Ps. Jos tuntuu, että kannattaako nyt salista noin paljon maksaa sanon, että kannattaa. Omaa terveyttä ja hyvinvointia ei voi rahassa mitata.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti