Damorove

Damorove
Damorove

perjantai 9. tammikuuta 2015

Uusi vuosi

Olin niin hemmetin väsynyt kaikesta työnteosta jouluna, sitä ennen, välipäiviä tietenkään unohtamatta. Koska olin juuri saanut patterit kerättyä edes 90% asti, miksi pilata hyvää oloa juomisella?

En vain ole jaksanut pitkään aikaan lähteä mihinkään, koska olen nytkin ollut 4 sunnuntaita, plus loppiaisen, töissä. Ehkä tämä hieman haittaa sosiaalista elämää,  mutta pakko laittaa välillä oma jaksaminen edelle.
Joten vietimme mieheni kanssa uuden vuoden aivan rauhassa; olimme kotona, söimme, otimme muutaman alkoholipitoisen, pelasimme ja menimme myöhään nukkumaan. Aivan ihanteellista sinällään, en nimittäin olisi jaksanut tämän kummempia tehdä. Sanokaa tylsäksi, mutta kivaa oli!

Kuvassa näkyy simssi ja herkkulautanen: juustoa, ilmakuivattua kinkkua, poron kylmäsavupaistia ja viinirypäleitä.

Mutta jospa tässä joku viikonloppu lähden rellestämään, kunhan olisi joskus töistä vapaata. Olen vain huomannut, että melkein parempi mennä oman jaksamisen mukaan. Sen virheen olen tehnyt,  että liian väsyneenä olen juhlinut,  eivätkä nämä kerrat ole kovin hyvin päättyneet. Muistakaa kuunnella omaa mieltä ja kehoa, mitä ne sanovat. Bileitä tulee ja menee,  aamen. Hyvää alkanutta vuotta 2015!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti