Damorove

Damorove
Damorove

tiistai 6. tammikuuta 2015

Joulu

Lyhykäinen postaus joulusta. Aamulla heti 8.30 minua odotti työvuoro. Tämän jälkeen olimme mieheni vanhempien luona. Siellä seurueemme oli minä, mieheni, hänen vanhemmat, mieheni sisko ja veli, sekä kolme kissaa ja kaksi koiraa. Aika perinteisellä kaavalla aatto meni; syötiin, juotiin, naurettiin,  pelattiin. Oli todella kivaa ja ruoka maistui.
Päivän meikki, olin itse aika tyytyväinen. Ps tyhmä ilme.

Edustavia kuvia meistä
Lahjaksi mieheltäni sain mm 1500 palan palapelin, Final Fantasy X-hd remix, Carcassonne pelin lisäosan ja lintukirjan, jossa on 200 suomen yleisintä lintua (bongaamme lintuja, kirjassa on taulukko, johon voi suoraan merkitä milloin lintu on nähty ja päivämäärän.) Äitiltä sain paljon kaikkea (saan joka vuosi ainoastaan tarpeellisia juttuja äiteeltä.) Esim ruoanlaittoessun (olin tätä toivonut), sukkia, uunivuoan..

Mieheni vanhemmilta saimme oopperaliput, koska olimme puhuneet ennen teatterireissua, ettemme koskaan ole oopperassa käyneet. Lisäksi minä sain reseptikirjan ja yhteisenä saimme uuden korttipelin.
Tärähtänyt Trivial Pursuit kuva. Kiva peli.
Erilainen joulu, mutta todella rentouttavaa oli ja ihana. Tykkäsin kovasti,  mutta toivottavasti joskus pääsemme käymään minun vanhempien luona.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti