Damorove

Damorove
Damorove

torstai 3. huhtikuuta 2014

"Olen kiitollinen hyvistä ystävistä" - Nalle Puh ja hieman muuta asiaa

On ehkä jo sanomattakin selvää, että ystävät ovat iso lahja elämässä. Oikeastaan ne muutamat henkilöt joita kutsun ystävikseni, ovat minulle huippuluokkaa. Jännä miten te jotkut mussukat jaksatte mua päivästä/viikosta/vuodesta toiseen.

Koitti ihana maanantai aamu. Vähillä yöunilla piti jaksaa mennä töihin, mutta työt jaksoi puskea helposti läpi, koska tämän jälkeen näin hyvää ystävääni Emmiä, jonka olen tuntenut lukiosta alkaen eli vuodesta 2008.
Työpäivä sujui kuin siivillä, ja pääsin näkemään Emmiä. Viimeksi olimme nähneet kaksi vuotta sitten, joten olin tosi iloinen kun tapasimme. Päätimme käydä syömässä ja olin kovasti miettinyt ruokapaikkaa meille. Ihan mäkkiin tai heseen ei viitsinyt rahoja syytää, joten menimme Iguanaan. Tilasin kanahampparin ja hintaa oli vähän alle 13€, ja annos oli jättimäinen!

Aikaa ei ollut kamalasti, koska Emmin piti lähteä kotiin Pietarsaareen. Hengailimme syömisten jälkeen pari tuntia ja poikkesimme Spice Ice:n jäätelölle. Kyllä maistui hyvältä niin hyvässä seurassa!
Hintoja jaksan kauhistella vieläkin, kun pikku kippo jätskiä maksaa melkein 4€. En muista tarkkaa hintaa mutta melko kallis oli. Mutta spessu vieras niin olkoon.

Mutta kuten otsikossa totesin, olen todella kiitollinen teistä. Vaikkette tätä lukisikaan, olette minun ajatuksissani yllättävän usein. Kiitos teille rakkaat, olette elämäni valo. Puspus.

Se siitä herkistelystä; tiistaina oli koulutuspäivä firmalla, joten suuntasin sinne. Yllättävän paljon liittyy myyntityöhön asioita, joita ei ikinä uskoisi. Esim 70% viestinnästä tapahtuu elekiellellä, mikä oli minulle ihan uutta. No toivottavasti olen nyt hieman parempi työntekijä.
Firma maksoi lounaan, joten kävimme ravitola Factory:ssa. Oli ihan sairaan hyvää ruokaa ja iso valikoima kaikkea, sekä Take Away mahdollisuus! Suosittelen lämpimästi, mutta hintatasosta en osaa sanoa. Aika "perus" Helsingin hintoja taitaa olla.. (Tämä sijaitsee siis Helsingin ydinkeskustassa Aleksanterinkadulla, Aleksi 13 "yläkerrassa", 5krs.)

Asioista ihan poiketen; hyvin harvinainen näky tuli täällä Vantaalla vastaan. Nimittäin sinisorsalla on jo poikasia! Poikasia oli alkuviikosta vielä kahdeksan, mutta on tainnut halla korjata heikoimmat ja jäljellä oli kolme sinnikästä sissiä. Tässä vielä kuva söpöistä tipuista.

Semmosta soopaa tällä kertaa. Nyt oli pari päivää vapaata ja huomenna mökkeilemään. Se on adios!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti