Damorove

Damorove
Damorove

lauantai 9. elokuuta 2014

Kiinniotto part 2

Huhhuijaa.. Nyt on mennyt sen verran vauhdilla elämä, ettei todellakaan ole ehtinyt blogia miettiä. Juhannus hurahti aivan yhätkkiä, ja siellä tapahtui paljon kaikenlaista ja pari viikkoa sen jälkeen, että tosiaan oma elämä ollut aika mullin mallin ja pitänyt ensin hoitaa sosiaaliset asiat kuntoon, ennen kuin mihinkään someen menen päivittelemään yhtään mitään.

Elikkäs: juhannusta vieteltiin Nummirockissa. Hurjan mukavaa oli, mitä nyt paleli aiiika paljon (yöllä kävi pakkasen puolella..) Eipä siitä sen enempää. Juhannuksesta eteenpäin minulla alkoi pitkä työputki, joka ei ole loppunut vieläkään. Olen siis enemmän ja vähemmän ollut pelkästään töissä.

Heti juhannuksen jälkeen olin aivan ääni käheänä ja myöskin todella veto poissa. Meninkin juhannuksen jälkeen torstaina lekuriin, ja jouduin uusimaan käynnin siitä 2 vko päästä. Kolmen viikon sairastelun jälkeen lekuri totesi, että minulla saattoi olla mononukleoosi, johon päälle minulla oli poskiontelontulehdus, äänihuulet tulehtunut, kurkkutulehdus, flunssa ja epäili vielä jopa astmaa.

Herkku jackpot sairauksien osalta. Vihdoinkin olen terve, mutta kuten mainitsin, henkilökohtaisia asioita ollut niin paljon, etten vain ole jaksanut tänne päivitellä yhtään mitään, vaikka mieli olisi tehnyt. Hienosti myöskin vaihdoin puhelinta, johon vasta tänään sain aikaiseksi ladattua bloggerin sovelluksen. En tietenkään muistanut mikä googlen käyttäjätunnus mulla tänne on, joten siinä oli 1,5h metsästys.

Huhhu... Nytpä sitten otan itseäni niskasta kiinni ja alan päivitellä taas useammin, ihan vain siksikin, että tämä on todella terapeuttista kirjoitella puutaheinää ja vähän asiaakin tänne. Eipä tässä oikein muuta, auringosta olen nautiskellut. Haluaisin kyllä, että pahin kuumuus loppuisi niin ei olisi niin tukalaa olla.

Huomisesta aion päivittää ehkä jopa illalla, elikkä huomenna on SKES :in järjestämä kalamaraton Sprintti. 4h aikaa kalastaa ja kuka saa eniten eri lajeja, voittaa. Tosi kiva päivä tulossa, mutta varmaan myös hiukan raskas ja kiireinen.

Jätän tämän päivityksen tähän. Kiitos ja anteeksi. Nam. Tästä on hyvä jatkaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti