Damorove

Damorove
Damorove

maanantai 6. heinäkuuta 2015

Juhannus aka Nummirock

Jaahas tämä olikin sitten minun viides nummi. Täytyy sanoa, että ihmeen paljon oli väkikatoa festareilla. Moni kaveri jätti tulematta rahan tai muiden syiden takia. Tosi sääli, mutta onneksi paikalla oli paljon kavereita. Oli taas railakas juhannus. Paljon riekkumista ja yömyöhään valvomista. Tätä ei oikein voi sen pidemmästi ees selitellä.
Kohokohtana minulle oli ehdottomasti, kun sain yhteiskuvan Marko Annalan kanssa (Mokoman laulaja). Olin niim liikuttunut ja onnellinen tästä että huhhu. Muutaman hassun minuutin juttelun jälkeen eräs saksalaistyttö ihaili fanitustani niin paljon, että antoi biisilistan minulle! Olin vielä enemmän liikuttunut.
Kokonaisuutena tosi onnistunut juhannus. Ei turhia draamoja tai kommelluksia sattunut (kaverilla ainoastaan, mutta onneksi siltäkin osin asiat hoidossa.) Kivaa oli jälleen, kivoja ihmisiä ja hyvää musiikkia. Tänä vuonna oli myös enemmän kuin lottovoitto, ettei yöllä ollut pakkasta! Viime vuonna elohopea kävi -2 yön aikana. Kiitän kanssamatkustajia ja ystävyksiä nummesta. Oli hauskaa. Pur pur.
Kuva: Kati Buchmann-Lenkkeri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti